fredag den 21. august 2009

Blogland stritter

Jeg har lige været på en fredag eftermiddags-stroll i blogland og det stritter kreativt og informativt i alle retninger - et spændende klatretræ, hvor man kan kaste sig fra gren til gren og indhente oplevelser og erfaringer, man aldrig ellers ville være faldet over. Desværre kom jeg på min klatretur også forbi nogle grene, der strittede lidt mere passivt aggressivt end tærsklen for min etik på en virtuel legeplads, der i sin natur i forvejen ligger og vipper på den hårfine grænse mellem personlig, privat og offentlig. 
Det var lærerigt, men absolut ikke charmerende.

5 kommentarer:

  1. Det er da i alt fald et en spændende træskulptur. Er den ment sådan, eller er der en anden grund til, at den ser sådan ud?

    SvarSlet
  2. Rasmine - det er stammen fra et udgået træ, der er beregnet til naturligt klatrestativ, tror jeg. Det står i ved indgangen til jernalderlandsbyen ved museet Bundsbæk Mølle i Ringkøbing-Skjern Kommune.

    SvarSlet
  3. Uha, de agressive grene er ikke rare at møde her i blogland ...

    SvarSlet
  4. Lad mig sige det sådan: Der er blogge, jeg skynder mig væk fra med det samme! Og jeg vender ikke tilbage.

    Men så er der heldigvis også mange af de rare, hvor jeg føler mig godt tilpas. Din fx ,-).

    SvarSlet
  5. Madame - nej hverken her eller der er undertrykte aggressioner sjove.

    Bente- Det er nok en god ide. Og tak, jeg vil fortsat holde knytnæverne nede og vaske munden med sæbe, inden jeg skriver.

    SvarSlet