fredag den 7. august 2009

Gyngegåsen gir' den gas.

Sommerferiens mentale 50 km zone er et overstået kapitel. Jeg har lukket ned, slappet af  og ageret tilbagelænet gyngegås i en hel måned.
Det har været sjovt at lege med her i blogland, men jeg må nok også erkende, at der vil blive skåret kraftigt ned for kommunikationsniveauet, nu hvor hverdagen sætter ind og fokus rettes andetsteds hen.
Så jeg vil fortsætte med at skrive, når der er tid og overskud, eller når der er noget, jeg bare ikke kan holde for mig selv.
God weekend til jer alle og gyng lystigt videre, - jeg kigger forbi.

3 kommentarer:

  1. Tak og rigtig god weekend også til dig ...

    SvarSlet
  2. Ja, det tager lang tid at lave ordentlige blogindlæg - og den tid, kan det være svært at finde i hverdagen. Men du er puttet ind i rss'en, så jeg skal nok få øje på det, når her er aktivitet ;-).

    God weekend!

    SvarSlet
  3. De damer - I har været medvirkende til en rigtig inspirerende og herlig sommer, samt en ny hobby. Jeg slipper heller ikke bloggen, eller mine kig til jer, men det bliver måske ikke altid på daglig basis.

    SvarSlet