mandag den 3. august 2009

Mandagstema : Ven

Da jeg har lovet mig selv, at mine mennesker ikke skal lægge ryg til bloggen her, må jeg jo springe til den i hjertet nærmeste hardware. Og jeg må med skam melde, at jeg er blevet forelsket.... i en bil...en kommunal bil... en tro kopi af en postmand Per bil. Den er grøn og grim, men jeg er blind af kærlighed.... Den er en rigtig ven; trofast og pålidelig, samtidig med at den leverer de dejligste oplevelser.
Jeg eeeelsker at køre bil, - min nye, helt politisk ukorrekte hobby, som jeg har et svært dilemma til som inkarneret samkørsels-fan. Men denne her - i kommunens reservationskalender kaldet bil no. 5 (det lugter lidt af chanel, ikk?) - har smeltet mit hjerte hurtigere, end den har skadet mine trommehinder.
Og da Peugeot fornylig vandt Le Mans, slog logikken i de kommunale indkøbspolitikker endelig igennem på den internationale scene; vi jublede; min ven og jeg.
Se de øvrige forslag her.

9 kommentarer:

  1. Det var et dejligt utraditionelt bud på en ven! Jeg kan godt forstå, du er meget forelsket :-)

    SvarSlet
  2. Vores 25 år gamle Ford Sierra er familiens torfaste ven og tjener.

    SvarSlet
  3. Love is in the air!!!
    Herlig valg av venn:)

    SvarSlet
  4. Helt klart en bra lösning på temat- Klocren och i love it!!!!!
    =)

    SvarSlet
  5. Åh, det var dog et skønt indlæg! Selv om jeg slet ikke kan følge din kærlighed (men ... jeg har jo end ikke kørekort ;-) ).

    SvarSlet
  6. Bente - Jeg har først lige fået kørekortet, deraf kærligheden til alt med 4 hjul og en motor.

    SvarSlet