onsdag den 19. august 2009

Ridder af de runde baller

5 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke li' dem. Det er ikke så tit, jeg kommer ud på landet, så jeg så dem for første gang på en cykeltur for ca. 15 år siden. Det var på en mark i nærheden af en kaserne, så jeg troede i første omgang, at de havde noget med skydeøvelser at gøre. De pynter godt nok ikke i landskabet!

    SvarSlet
  2. Rasmine - Jeg synes nu at de til tider kan have visse skulpturelle egenskaber og at de kan tilføre landskabet noget oplevelsesmæssig spændvidde. Men jeg er også fascineret af de store ensilagepakker (http://landetpaatvaers.blogspot.com/2009/07/kreaturenes-surkal.html) højspændingsmaster, vindmøller og andre store installationer, der sætter naturen i relief.

    SvarSlet
  3. Ok - det kan du have ret i, men de ligner altså ikke noget, der hører hjemme i naturen. Godt nok er jeg ikke nogen særlig stor naturentusiast, men jeg kan bedst lide naturen, når den er naturlig. Man kan så diskutere, om de gammeldags høstakke og traver var naturlige, men de så i alt fald en hel del mere naturagtige ud ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt, Suzanne! Ja, jeg faldt jo selv for det samme syn, da jeg kørte hjem i aftensol ;-)

    SvarSlet
  5. Madame - der var så mange smukke høstmotiver på vej hjem fra RIngkøbing idag - desværre kunne vi jo ikke stoppe hele tiden, så de forbliver på nethinden.

    SvarSlet