mandag den 17. august 2009

Overvejer muligheden for at blive entomolog på aftenskole.

11 kommentarer:

  1. Efter opslag på wikipedia (entomolog) må jeg give dig ret - det må være et nærliggende aftenskolevalg ;-) Mange flotte billeder af insekter har du jo efterhånden leveret !

    SvarSlet
  2. per - ja, hehe, - jeg må ha' mig et bi(!)erhverv ;-)

    SvarSlet
  3. Det lyser spændende, Suzanne - eller naturfotograf? Du tager i hvert fald de dejligste billeder :-)

    SvarSlet
  4. Madame - Takker -jeg har udviklet en vandtæt amatørteknik, der består i at tage så mange billeder, at et par stykker af dem bliver ok. Don't tell ;-)

    SvarSlet
  5. Skal jeg mon agere lyseslukker og spørge, om man overhovedet kan blive entomolog på aftenskole? ;-)

    SvarSlet
  6. Rasmine - det må du gerne ;-) Måske slog selvironien ikke tilstrækkeligt igennem i overskriften ;-)

    SvarSlet
  7. He he ... ja, så må du da være hårdt ramt :o).
    I øvrigt (and don't tell either) bruger jeg samme fototeknik som du ...

    SvarSlet
  8. Bente - det er da en fin titel man kunne erhverve, ikke?
    Godt vi er overgået til den digitale verden, ellers ville vi ikke kunne klare udgifterne til filmruller ;-)

    SvarSlet
  9. Det er nok mig, der ikke kan se ironien, så snart folk taler om at uddanne sig til et eller andet. Der er næsten ingen grænser for, hvad jeg selv har overvejet i tidens løb, og sikkert heller ikke for, hvad jeg kan finde på i fremtiden. Den slags tager jeg altid alvorligt.

    SvarSlet
  10. Rasmine - du har ret; uddannelse er en vigtig og alvorlig sag - men tiden for at jeg skulle blive seriøs insektforsker er nok forlængst udløbet ;-) og i øvrigt er jeg rigtig tilfreds med min nuværende beskæftigelse. Men hobby- entomolog kan man jo altid blive ;-)

    SvarSlet
  11. Er du rigtig klog! Vi ville være gået falit ;-).

    SvarSlet