søndag den 19. juli 2009

De Havilland - med Hvide Sande og Vesterhavet om styrbord.

På Danmarks Flymuseum i Stauning kunne man erhverve en række postkort af museums-klenodierne i deres rette element. De er fantastiske allesammen. Med douce farver, så de ser ud som om, de er fotograferet engang i 50'erne. 
Jeg tror, de skal samles i en billedramme lige i nærheden af mit skrivebord, så jeg kan nyde farverne og formerne og løbende mindes om, at ideer - selv de i situationen mest umulige ideer - kan lette og få luft under vingerne.
Denne De Havilland er min yndling, med udsmykning og farver, der gør den til et flyvende grafisk kunstværk.

3 kommentarer:

  1. Jeg har ikke noget særligt forhold til flyvemaskiner, gamle eller nye. Men jeg kan godt forstå, du er faldet for De Havilland'en - den er superflot!

    SvarSlet
  2. Bente - jeg har heller ikke den fjerneste forstand på flyvemaskiner, men fascineres af alt, der fodrer øjnene og nysgerrigheden.

    SvarSlet
  3. Wauw, sikket et smukt billede - ja, det er et flyvende grafisk kunstværk, der kan fodre vores fantasi.

    SvarSlet