fredag den 24. juli 2009

Kindle-free zone

4 kommentarer:

  1. Der er ikke noget så dejligt som at kigge i folks bogreoler :-)
    Vilhelm Lauritzen har jeg et tæt forhold til via jobbet, og flere af dine bøger står også i min reol, bl.a. van Gogh, Køkkenrevolution på høje hæle, Kille Enna og Camilla Plum.

    Kunst, arkitektur og mad er vist nogle af dine store interesser - og er også mine!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg håber ikke kindle får udkonkurreret bogen, selvom den er smart og handy. I min verden er alt hvad der kommer indpakket som "bog" per definition godt. Næsten altså.....;-)

    SvarSlet
  3. Ha ha ... ja, jeg slipper nok heller aldrig bogen i papirudgave!

    SvarSlet
  4. Bente - jeg har dog fornylig ryddet ud i mine reoler - men det tog også 5-7 års med mange vankelmodige tilløb.

    SvarSlet